Újabb izgalmas BMW jön, érkezik az M2 CS
Az M2 legújabb változata elsősorban egyedi külsejéről, szerényebb tömegéről, illetve nagyobb teljesítményéről ismerszik meg.
Az M2 legújabb változata elsősorban egyedi külsejéről, szerényebb tömegéről, illetve nagyobb teljesítményéről ismerszik meg.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl gyengének találták a puttonyos M3-at.
262 extra lóerővel és 350 Nm-nyi nyomatéktöbblettel támad napjaink egyik legizgalmasabb BMW-je.
A bajor gyártó legkisebb sportkupéjának teljesítményét Bugatti szintre emelték.
A Porsche legyártotta mind a 2500 darab beígért 911 Dakart, mutatjuk milyen egyedi lett az utolsó példány.
A legendás Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II-nek emléket állító méregdrága újdonságból 100 darabot terveznek gyártani.
A Morgan bemutatta az egyedi hangulatú és pillekönnyű Plus Six roadster limitált szériás utolsó kivitelét.
Az ABT által kezelésbe vett SQ8 erősebb lett, mint a gyári RS Q8.
A vadonatúj BMW M2 Coupé 30 Years Editionből stílusosan mindössze 30 példány készül.
30 év után eddigi formájában megszűnt létezni az egyik legnépszerűbb Audi, az A4, melynek utódja mostantól A5 névre hallgat és elképesztő technikával támad. Nizza környékén ismerkedtünk meg a vadonatúj A5-tel, és hajtottuk meg annak sportosabb S5-ös verzióját.
A remek egészségi állapotnak örvendő régi 3-as kabrióval eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
Itt a megoldás azok számára, akik a 911 Turbo S megjelenését és produkcióját esetleg túl szerénynek találják.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Találtunk egy éppen új gazdára váró szalonállapotú Z3 M Coupét, mely egyenesen a 90-es évek végére repít vissza bennünket.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.